12-16 Augusti

Får väll skriva vad som hänt den senaste tiden. På onsdagen åkte jag till skolan hade en duskution där en timma. Sen skulle jag möta upp Älskling på stationen vid 1. Så jag tog en shoppingrunda i ystad, gick och fikade en kaffe och en socker bulle. =)
Sen var det massa militärnissar överallt. Stod och lyssnade en stund på deras orkester innan fikat med. Sen skulle de vara flyg uppvisning av ett JAS!? nere vid hamnen så jag gick dit och tänkte kolla. (va ändå precis innan Älskling skulle komma.) Hehe de va rätt häftigt se de så på nära håll.
Sen va Älskling här till söndag, en massa massa mys =) En av dagarna var vi ute och gick en långrunda med Hugo till stranden..


Hehe dom ser lite roliga ut på första bilden, mina 2 Älsklingar. =)
Sen har vi välla inte gjort så mycket, mamma kom drack kaffe och spelade lite kort på lördagen annars har vi bara haft mys och kollat tv och film. Saknar honom så mycket nu bara. snyft.

 Älskar dig så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0