17 Augusti - Krypen anfalller & BoOlsson..

Hade precis varit ute och hämtat posten och skulle gå in genom dörren igen och precis när jag skulle stänga dörren så är det något som ramlar rakt ner i tröjan, (ja mellan dom två.) jag får panik slänger iväg posten o i panik försöker skaka tröjan samtidigt som jag drar av den. Ja där står jag i hallen i bara bh och försöker försäkra mig om att krypet inte är kvar i tröjan eller i bhn. Kollar ner på golvet och vad ser jag jo en SPINDEL. Tar min toffel o slår tills där inte är något kvar av spindlen.
Sen körde jag och papps till BoOlsson han skulle köpa någon förlängningsladd, så vi passa på köppa massa sådant nödvändigt tvättmedel o massa sådant. Jag köpte en sladd som ska gå mellan datorn och tv. Hoppas de rätt och att jag nu förstår hur den funkar haha.
Kryp 2: Vi satt utanför BoOlsson och åt korv. Så kom det en geting o surra där helatiden, börjar få lite små panik. Vad händer inte sen jo den flyger typ rakt på mitt öra. ??? Jag flyger upp o bara skriker till papps att ta bort den.

Jag är inte rädd för kryp men spindlar och getingar är något jag absolut inte klarar av, och så blir jag attackerad av båda på samma dag. Vad gjorde jag för att förtjäna det?? buhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0