Stan...

Ja jag åkte in till stan i morse, var tvungen ta ut pengar till busskort, så man kommer till skolan i veckan. Gick upp till mamma en sväng med drack kaffe. Sen var jag och hämtade ett packet med böcker =) Och så var jag och köpte en litenn fläkt, jag vet lite sent nu kanske men här fortfarande varmt på nätterna, och eftersom jag inte klarar av att ha fönstret öppet på kvällar och nätter så var detta nog ett bra köp =)
Nej nu ska jag gå och göra lite nytta.. see u..




(hrm ja vad kan det vara i mitten :P hehe)
 4 st Leif GW Persson - Grisfesten, Profitörerna, Samhällsbärarna och Linda som i lundamordet.
Har fortfarande inte läst någon av hans böcker men hoppas dom är bra. Jag gillar ju deckare, poliser och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0