Det senaste..

oj oj jag har inte skrivit på länge. Så tänkte dra det lite snabbt och kort hehe.
Kan börja med det bästa att Älskling va här 2 helger i rad. helgen jag fylde år och helgen innan = Massa mys.

  
Älskar såmycket ♥

Och som sagt så fylde jag år förra helgen med 24 år. =) hehe Älskling va ju här, mamma och syster kom och papps så klart. åt kakor och tårta. Fick fint halsband av älskling, och en kamera av papps.


Min nya älskling :P
Har tagit masssor av bilder haha. och försökt lära mig instälningar och sådant.
Här kommer iaf lite bilder.


Sago och hugo är med på de flesta bilder hehe


syster(med konstig inställning haha), mamma, och en morgontrött Jag. :P


Sen har vi haft lite snö med. men just nu är det mest is.



Har shoppat lite med för nån vecka sedan.
jeans och väska från lindex
pjamasbyxa och kofta från hm.

Ja senaste veckorna i korta drag hehe.


Kommentarer
Postat av: Älskling

massa kort du paparazzi :P älskar dig med så mkt <3

2009-12-14 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0