Dagen..

Ja vad har man hittat på med? Inte så mycket sov länge idag, hade väldigt svår att somna igår. Sen har man välla inte varit på topp humör idag vet inte vad det är men känns inte så bra =/ Aja de ordnar sig nog får jag hoppas. Jag har iaf pluggat lite idag. Sommarlovet är ju slut nu suck hehe. Men har ingen lektion på 2 veckor =) Fast jag har ju inte så mycket lektioner ändå. Jag läser ju hemma så är ju bara i skolan ibland, på intro och diskutioner och så. Men idag gjorde jag iaf klart ett arbete som jag skickade in och sen började jag på ett till som nästan blev klart, gör kanske resten i morgon.

Just nu sitter jag och kollar på dexter sen blir det harpers island. Sen sängen.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0