Gårdagen.

ja igår åkte jag in till stan vid 11 tiden. gick och åt frukost med mamma på pedersen. sen en snabbrunda på stan för mamma skulle handla några saker. Sen stack vi bort till campingen och mammas tält, varmt som bara den va det också, så vi tänkte ta ett dopp i havet, haha vi kom till knäna typ hihi shit va kallt de va. så vi struntade i det och gick upp till tältet igen och satt där och solade o så. sen på eftermiddagen gick vi till räckan och åt middag =) mm räkor så gottt.

seeen vet ni vad jävla skit, fick jag nått utslag på benen. båda benen från baklår ända ner på fötter. sinnnnes. hoppas de bara något värme utslag eller så..

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe.



Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram♥

2009-07-09 @ 21:09:08
URL: http://memilly.se
Postat av: -MeMilly-

åh vad roligt :)

jag la till dig nu :)

2009-07-09 @ 23:22:21
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0