Läst klart.

Nr 6.
Jag läste klart Harry Potter och den flammande bägaren idag. Det är den fjärde boken i samlingen. Jag gillar dessa böckerna rätt bra faktiskt. Betyg - 4/5

Jag har precis börjat skriva ner och betygsätta böcker jag läser. Finns en rätt bra sida där man kan kolla vad andra tycker om böcker och vad dom betygsatt. www.boktipset.se

Andra böcker jag läst sista tiden:

Nr. 3-5 - Harry Potter 1-3 Betyg - 4/5
Som sagt gillar jag dessa böcker rätt bra.

Nr. 2 - Kristina Hansson - Bakom stängda dörrar Betyg - 5/5
En sann historia om en 14 åri flicka som är sin pappas flickhustru. Hon föder honom 2 barn. Detta pågick i fyra år. Ingen såg vad som pågick!?

Nr. 1 - Henning mankell - Innan frosten Betyg - 5/5
Väldigt bra bok tyckte jag. Men får säga att man bör nog se filmen innan man läser boken. Jag läste boken först och jag hade lite svårt att följa med i filmen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0