Rik = Fattig

Fick pengar idag =) Trodde inte dom redan skulle komma. Men fick lite räckningar betalda iaf. Duktigt :P Sen så shoppa jag lite med haha jaja jag vet shoooppppoooholic varning. Så de kommer välla om en vecka cirkus om det inte blir förseningar som det brukar bli. suck. Men jag lägtar hehe.
Har man annars hittat på med idag då? Inte så mycket ingen bra dag idag heller suck. Men men. Tankarna bara yrar. Så jobbigt när man vill något så mycket, men att det ändå känns så fel. Jag menar vad gör man då? Vad väljer man? Jag blir helt störd.


Vad betyder tid? Vad är tid? Förtidigt, Försent - Vad menas med det? Kan man någonsin vara säker på något?
Hur vet man att man väljer rätt?

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0