Trött..

Ja för det är jag trött trött trött.. Dagen börja med lite slö hehe ja jag vet jag är lite trög startad. :P Men sen kom jag igång och pluggade lite. Gjorde klart ett arbete, ska bara skriva det på datorn och skicka in det. Sen blev det lite städning. Bort med mattorna och dammsugat och torkat golv.

Nu: Kaffe och tittar på friidrott.
Sen: Diska o bli ännu mer trött
Senare: Ta en härlig dusch.
Sensenare: Skriva mitt arbete på datorn om jag orkar. Annars bara lite tv och hoppas på att få prata med älskling?! Och kanske lite planering inför en sak hehe min hemighet, Jag vet att jag kan klara det bara jag ger mig fan på det. Jag menar jag förlorar inget på det. Och det är klart jag klarar det. Men det är ett tag till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0