Veckan..

Veckan har bara varit mysig. =) Va i stan i måndags och hämtade Älskling. Vi möte upp mamms och gick till hamnen och åt glass. Sen åkte vi bara hem. Hade bara massa mys. Sen i Onsdags åkte vi till kiviksmarknad med mamms. Det va trevligt förutom lite ösregn hehe. Blev lite shoppat med. Jag köpte en väska och marknadsnogaut och lite kyssebär. Fick ett par örhängen av mamms med för hon köpte 3 par. Sen köpte jag massa strumpor till papps med haha 20 par, han behövde de. och lite godis till han. Älskling köpte massa grädbullar jag fick en haha sen åt han resten själv :P

Sen gjorde vi inte mycket mer i veckan. Han åkte hem i fredags. Så va inne i stan ochlämnade han vid tåget. Sen gick jag och mamma och åt på räckan igen. Haha han sa till och med hej igen till oss när vi kom. precis som vi va stammisar :P Jag blev så mätt så orka inte göra något på hela kvällen. Kändes som jag skulle spricka. haha.

Idag händer välla inte så mycket. Skulle behöva börja plugga lite. Sommarlovet slut på måndag ju. Men har inga lektioner dom 2 första veckorna. men har lite att göra iaf. Några arbeten och sen en bok som ska läsas. Så får välla börja ta tag i det snart.

Saknar min Älskling så mycket. Hoppas han åker ner snart igen.

Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Diveron

Saknar dig masssa med älskling ses snart hoppas jag =)

2009-07-19 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0