Ny duschat..

hehe ja nu är vi nyduschade hela högen, tog hundarna med :P Idag har man välla inte gjort så mycket annat. Läst lite harry potter. Sen tänkte jag fixa lite med en lista. min bucket list, saker man vill göra innan man dör. tycker det är kul. se hur mycket man vågar haha ( jag med min höjdskräck tex, inte bra) Nej menbra börja tidigt, och göra allt de man vill göra. Än att bli 50+ och komma på att de va så mycket man ville göra. Så jag tänkte börja skriva ner en liten sådan =)
Men nu blir det mat mina spagettisar hehe

         ny duschade hihi..


Saknar min Älskling - Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: ' FATMA

söta hundar ^^



Lägga till varann på blogglovin, när jag ändå söker nya bloggar att läsa? ;)

2009-07-10 @ 20:30:13
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0