Shoppingdag i Kristianstad..

Godag.. Idag åkte jag och mamms till kristianstad för att handla lite. Vi började med att gå äta frukost på torget. Räkmacka och kaffe.. Gott.. Sen blev det några timmars shopping. Hittade inte så där jätte mycket. Var inte så pigg, ont i magen, sen var de rätt varmt med så var ju inte de trevligaste att springadärfram och tebax. Men det blev lite iaf. Sen gick vi och tog en kaffe till. Sen körde vi hämtade lite saker. Sen tog jag bussen hem igen.

Just nu sitter jag och vilar ryggen och tittar på Dexter-maraton. Av 2a säsongen.

Sen blir det nog tidigt i sängen idag.
Natti natti



En tröja och ett linne med snobben =) Alla vet välla att jag gillar snobben? hehe



4 par "tennis"knästrumpor. 2 par svarta och 2 gråa.



Mina nya Älsklingar. SHOES. ♥

Älskar min T så mycket - Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0