Fredag 13 November

Godag. Här sitter jag och dricker kaffe. Nu har det gått ett par dagar till sedan jag skrivit. suck på mig hehe.
Har välla ändå inte hänt så mycket i veckan. Skolan i Tisdags. 2 intro till nya kurser. dom sista =)
I onsdags var jag och blev vaccinerad. Än inga biverkningar iaf. Inte handikappad i armen och ingen feber och grejer. Känns bara lite lite i typ muskel just där sprutan togs. Så jag är nöjd.
Tycker bara att de konstigt att folk i vården inte prioriteras bättre. Där måste de ju vara värst om man blir sjuk. smitta de som redan gamla och sjuka. men men.
Idag är det redan fredag tycker tiden går så fort. Snart fyller man år sen är det snart jul. och snart 2010. hehe. Men en dag i taget. Idag är det dax för hockey. Vi ska åka dit och kolla så det blir nog kul. Hoppas på vinst med =)
Nej får gå ta en dusch..



Kommentarer
Postat av: Älskling

Hoppas du får kul och dom vinner :P



<3

2009-11-13 @ 16:15:22
Postat av: Älskling

Hoppas du får kul och dom vinner =)



<3

2009-11-13 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0