Nästan en månad..

Japp såg att det nästan var en hel månad sedan jag skrev sist. Ska kanske ta lite kort vad som hänt den sista tiden. Fast det har inte hänt så där jätte mycket. Mest massa pluggande bara.
Men förra lördagen var jag på lite äventyr :P hehe.
Plus att Älskling kom den lördagen. han var här en vecka. åkte hem i lördags. Vi va bara hemma och hade massa mys, kollade film, och spelade lite =) gjorde god mat tex taco och fattiga riddare. Var så längesedan man ått fattiga riddare och det va första gången jag gjorde det med, men det blev massa gott. Hehe har precis ätit det nu med =)
Jag och Älskling hade 5 månader nu med när han va här nere =) Massa mysigt. Älskar dig så mycket ♥
Sen resten av denna helg har jag inte gjort så mycket fick lite tvättat igår de va välla allt.
Idag har de blitt mer tvätt. Och nu ska jag göra kaffe och plugga lite. i morgon ska man till skolan och ha typ redovisning..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0