Senaste tidens shopping..

nejnej jag har inte slutat shoppa :P haha inte orkat visa de bara. men tänkte göra de om någon är intresserad haha not. aja jag är iaf feel the pain...

    
ett bra tag sen köpte detta en jacka från hm och väska från lindex.


Snyggaste topparna på läänge - KanDee shop

 
En tunn lite genomskinlig tröja, 3 tees rollingstons,tweety,mimmimus, och en form av blå "farfarströja,
2 baslinnen vit och lilla. Allt från hm. ett par leggings som är söönder :P haha hål hela framsida ben.


uggs - - haha nej inga äkta hellre 200 än 2000..

    

Och idag fick jag hem ett paket till från Ginatricot.
ett par nit leggings och en tunnstickad tröja såå snygg den va =)

Haha ja detta va nog allt säkert missat något. (men till mitt försvar så är då inte detta bara som jag shoppat nu utan de nog varit över minst 2 månader.) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0