Fredag 9 oktober..

Fy fasiken vad trött jag är. Satt nästan och somna vid datorn innan haha.. Har ju haft fullt upp denna veckan. I onsdags var jag ju på studiebesök. Sen gjorde man inte så mycket mer den dagen. I torsdags var det plugg dag. Fick iaf 2 arbeten klara och dom blev godkända med så det var skönt. Idag har jag varit igång hela dagen med. Åkte till skolan 8 i morse hade seminarium och sen intro till nästa kurs. Var också och pratade om min praktik, eftersom det går så dåliga bussar så kan jag inte jobba kväll. Så nu hoppas jag att jag får på vårdcentralen, annars kan jag typ skita på utbildningen.
Var klar vid 12 och missade tåget till stan så gick runder lite i ystad men hitta inget kul. Åkte in till stan vid 13. gick till bibblan och bokade en bok jag måste låna. Sen in på lindex köpte lite smink puder, mascara och nytt nagellack. Blev även en ny västa hehe..
Sen in en runda på bokhandlen köpte 2 nya böcker. John Ajvide Lindqvist - Låt den rätta komma in och Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma.
Sen upp till coop och storhandla hehe tur man har en papps som kan komma och hämta en fan palla knappt gå utt på parkeringen så tungt allt va :P
Nej nu får de nog snart bli sängen..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt :)

2009-10-16 @ 01:28:02
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: ina

fin blogg :D

2009-10-23 @ 22:54:08
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0