Dagarna..

Jaha har man nu hittat på med dessa dagar då? Inte så mycket. I går var jag i skolan på möte, pratade om fortsatta studier efter att min usk utbildning är klar. shitt blev en jäkla massa kurser jag ska läsa. Allt för att komma upp i alla kurser och alla poäng som behövs. Men det gör inte så mycket trivs iaf på denna skola så allt ska nog gå bra. Hoppas bara att allt ska funka med vsn och så med. Men har iaf skivet upp alla kurser jag vill och ska gå så jag har 3 terminer planerade nu.
Tog en liten shopping runda i Ystad med. =) haha jag vet, varning shoppoholic.

Haha jakthund + igelkott = inte bra, med piggar på hela hunden.

Nej trött och mensvärk
Natti natti


Älskar dig så mycket ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0