Full rulle..

Ja idag har jag haft full rulle här hemma. Efter att papps åkte och jobbade vid 3 så har jag hunnit med rätt mycket.
• Jag har tvättat 3 maskiner.
• Storstädat badrumet - plockat undan o kastade en massa saker, torkat av,dammsugat, torkat golvet och tvättat badrumsmattorna.
• Tvättat löshåret så jag kan lägga undan de.
• Uppdaterat datorn 3 gånger och virus scannat den.
• Dammtorkat i vardagsrumet.
• Ätit midda.
• Spelat lite bingo på nätet =)
• Spelat på facebook :P
• Såg sista perioden i hockey Sverige - Ryssland, sverige vann i förlängning. (viste inte att det va idag älskling som sa de)
• vickt tvätt

phuu.. så har min eftermiddag kväll sätt ut. Just nu sitter jag och kollar på serie amazing race och väntar på tennis söderling ska spela. men när? känns som lite förseningar där.. Sitter och lyssnar på sagos mage som bubblar? ändå har han hur mycket mat som hällst aja..
nej tebx till serien..

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0