Helgen..

Ja vad har man hittat på med? I fredags åkte jag in till stan, upp till moster och drack kaffe, mamms va där också. Sen gick vi hem till mamma drack ännu mer kaffe haha och spelade lite kort och snackade.. Syrran har tatuerat sig också mamma visade bild, man blir ju lite sugen faktiskt. Men jag har så svårt för att bestämma mig för vad just nu. Får kanske skissa på någon!?
Sen åkte man hem vid 4 tiden och kollade på hockey tv-pucken. Hrm annars inte mer där..
Lördag va de också hockey och kollade på en malmö match med.. Najs att de börjar igen nu. Första matchen på onsdag =).. Sen blev det 2 filmer med Dödligt vapen 1 och Saw 2. Båda bra filmer..
Idag har det med varit hockey hehe skåne va i final ju.. Men det sket sig men men..
uussh har varit så trött senaste dagarna. Får nog gå göra lite kaffe se om man vaknar till liv.
Ha de gött..






Kommentarer
Postat av: Nina

Hej tjejen!



Ville bara meddela att du TYVÄRR inte vann taveltävlingen inne hos mig denna gång. Nästa vekca kommer en ny så då får du gärna vara med igen!



Att bero på tatueringar så är det ett GIFT när man väl börjar! Själv har jag 8 stycken! Men det är sjukt snyggt så jag kommer fortsätta jag....



KRAM NIna

2009-09-16 @ 09:59:21
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0