Staden.

Ja i morse åkte jag in till stan, satte mig på fiket och tog en bulle och kaffe. Sen gick jag in på lindex behövde nya bh´s Men det blev lite mer haha :P Sen upp till preem för att hämta ett paket med 2 nya skolböcker. Sen gick jag till coop och handlade behövde balsam och örontopps. Och sen kom papps och hämtade mig. så nu är jag hemma igen.

  

Sakerna från lindex en vit och en svart bh. ett par randiga leggings och ett par "nätiga" leggings och en väska behöver någon bättre till skolan hoppas denna funkar bra.

Sen mina skolböcker med över 300kr stycket. rååån. men men det är ju bra och ha hehe.



LÖRDAGSGODIS.
Japp sånt fick det bli med, polly och mars choklad. Köpte massa marsipan grejs till papps med han blev glad hehe =) Sen för första gången köpte jag en ben & jerry glass, tänkte att jag skulle testa den nu och se om den är värd sin peng. Köpte Baked Alaska - Vanlikglass med flödande virvlar av marshmallows och smaskiga isbjörnar av vit choklad. Låter iaf massa gott. Ser fram i mor det ikväll =)

Nej nu ska jag gå och vika tvätt..

Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0