Veckan.

Oj vad dålig man är på att skriva. Fast har inte hänt så mycket i veckan och i helgen va älskling här så då hade jag ingen tid. Vad har man hittat på då. Inte så mycket pluggat en del typ varje dag. Städade lite med. I fredags åkte jag in till stan vid 3 tiden gick upp till mamma snacka lite. sen satt jag där vänta på att Älskling skulle komma vid 8. Shet vad kalllllt de va hemma hos henne haha fick låna lite kläder av henne höll ju på frysa ihjäl ju. Sen när han kom åkte vi hem och bara hade mys. Likaså Lördagen gjorde vi inte så mycket massa mys och så bara. Jag bakade scones till oss på kvällen med hihi gott. =) Sen åkte han hem söndag förmiddag, suck snyft sakna massa ju. Men men så är det när vi bor en bit frå varandra. Men de gör inget jag är ändå lyckligast.
Älskar dig ♥



Hihi mina Älskligar ligger myser i sängen (sover :P ) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0