11 Januari..

Praktik idag.. Så man är helt död nu så trött hehe.. Fick man hitta på idad då?.. Satte några EKG, något blodprov, Fick göra ett halsprov idag med första gången.
Börjar undra vad skolan sysslar med också.. EFter praktiken, om 3 veckor ska jag ju börja läsa på distans lite vanliga kurser. Men har inte fått någon information överhuvudtaget. Först säger dom att sådant ska skickas ut innan jul, sen att jag inte kommer få någotskickat. Nu skulle honkolla när dom skickade ut sånt?? Jag menar hallååå. För dom ska ju börja nu idag antar jag? för hon har sagt till mig att jag skulle köpa böcker och sånt i tid så jag kunde läsa ikapp dom som redan börjat. då måste välla dom ha fått information? Var e mindå? aja kan ju hoppas jag får svar denna gången..

Va och hämtade ett packet på macken idag med från Gina.. Haha undrar om jag stammis där på macken. Han vet va jag röker. Och nu vet hon vad jag heter med haha behövde bara säga att jag skulle hämta packet. Hontog inte ens dedära ordernr saken. :P Jag får nog sluta shoppa nu tror jag..

  
Dom nya jeansen, och en närmare bild på detaljerna, slitna med guld paljetter under =) nice. och en tjockare längre tröja..

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag orkar upp i morron. Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0