14 Januari...

Godagens..
I tisdags va det praktik igen.. Men suck på mig jag försov mig haha så irriterande, stressa såjag fick ont i huvudet. Men det gick bra iaf.
Onsdags va jag ledig. Åkte en runda till stan lämna tillbaka tröjan pålindex som va sönder. kollade andra men alla va typ lika dana. dåligt att trådarna är lösa o så. går ju skitlätt i sönder då ju. Sen möte mamma mig där haha stod vid vars en dörr på lindex prata i telefon haha jaja. Sen upp till henne drack lite kaffe snacka skit o spela lite kort som vanligt :P Sen gick vi till jysk jag köpte nya lakan till min säng. den för stor för dom andra haha. Sen hem till kusin Anna jag bygde konstig gubbe till Liam =) Hämtade lite saker som har varit i Annas förråd sedan hämtade dom hos ****.. Några skolböcker som jag kan använda wiihoo=) slipper slösa lika mycket på det då hehe.
Nej nu är jag trött. Varit på praktik idag med. I morgon har jag varit där i 2 veckor, bara 2 veckor kvar nu, tycker tiden gått så fort. Tisdags fick jag vara med på en diabetes patient. Och idag fick jag vara med på BVC. Rätt kul få se vad alla gör olika saker och så..
Nej lite kaffe till sen får jag välla sova haha

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0