20 Januari..

Hejsan. Jaha vad har man hittet på med då? I måndag va det iaf praktik igen. Slutade kl 5 va på väg till busen hem väntetid ca 20 min. Men helt plötsligt stannar en bil brevid mig gissa vem hehe där va papps helt plötsligt. Trodde han va och jobbade så sa han att han va på väg men att han tänkte han kunde hämta mig först. sweet.. slapp sitta frysa och vänta på buss.
Tisdag gjorde man inte så mycket halvdag på praktiken. Sen hem, va hämtade packet på posten med lite nya kläder.

  
Söt tee.. Och älskar musse tröjan hehe och så klart en ny väska =)

  
3 baslinnen, 2 toppar, ett par grå kortare mysbyxor, och ett par nice jeans

holic i know... ;)

Idag inte så mycket heller haha orka. Har iaf skrivit mitt arbete på datorn och skickat in det. Sen skrev jag mail till alla lärare jag ska ha. Eftersom jag fortfarande inte fått någon information och bara 1,5 vecka kvar tills jag börjar ju. Fick iaf svar från 3 av lärarna så just nu har jag information till matten kommer ha rätt mycket där nu i början eftersom dom redan börjat och snart prov suck. men de går nog bra iaf.
nej nu funderar jag start på sängen.

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Saga Pakgohar

vill också ha dem jeansen!!!!!

2010-01-25 @ 01:16:04
URL: http://sagasplace.webblogg.se/
Postat av: tinizs

du har inga problem med shopping, du har problem utan shopping=)

Hehe Nee snygga byxer<3 vi får ta en ullared sväng du o ja sen=)

2010-02-02 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0