Jul och nyår..

Ja jag vet att jag är lite sen haha som vanligt :P
Men den 22 överraskade jag Älskling med biljett hit, från den 23 till den 2 :D
Så den 23 åkte jag in till stan fixa lite och hämtade älskling. sen va de bara hem och mysa. När vi kom hem stod det en tidig julklapp på mitt rum hehe pappa hade köpt en ny säng till mig, större med, den iaf bra inte lika ont i rygg när jag vaknar.

Julafton gick vi upp lite tidigare, tog det lugnt sen bakade vi lussekatter =) hehe. Sen blev det dax och börja med julmaten och sådant. Mamma, nisse och frida kom vid 1 tiden. vi åt massa mat och gröt. Sen blev det kalle anka.
Efter de blev det utdelning av julklappar. Fick massa fina saker så glad för allting. Lite av de jag fick var ett Wii, 2 lasse åberg snapsglas, en fin halsduk, ett monopolspel från  mig själv :P haha fick ett halsband av mamma med som jag önskat mig så länge. sen fick jag lite små grejer och annat också.
efter de så åkte syskonen igen. vi andra spelade lite wii och monopol.

Halsbandet..
 

 Frida, Mamma, Nisse..

   

   

   
Julklappsöppning, Gröt
   

 

Spelar Wii
  

Och lite monopol
 

I mellandagarna gjorde vi inte så mycket jag och älskling. tog det lugnt massa mys, spelade spel, lite wii, en omgång monopol, och massa kortspel hehe. beställde nya spel med som fick hem och hann spela lite innan han åkte hem :P spelnördar. köpte mario kart, super mario bros och mario party 8. :D Mario Fan hehe...

 
Min Söta Älskling..

Innan nyår åkte jag och älskling in till stan en runda köpte mat och annat. Var ju ändå tvungen köpa inneskor till praktiken dyra men hittade iaf. Köpte en tröja på lindex snygg stickad. Men när vi kom hem såg jag att den va isönder :( inget kul. så får in och byta den någon dag med.

Nyår blev det bara massa mys. vi gjorde hemma lagad pizza och hade bara massa mys och spel kväll.

Detta är välla vad vi hittade på inte så mycket men massa mysigt iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0