Lista 2009

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hrm nej det tror jag inte?

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Finns nog något..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

29 Maj då jag fick min gubbe =)

8. Vad var din största framgång 2009?

Min utbildning nästan klar..

9. Största misstaget?

Att jag varit så seg på att ta tag i saker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget allvarligt.

11. Bästa köpet?

Mina nya skor svarta all star converse

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick min älskling

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?

Svårt. det vet jag inte riktigt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog mycket gladare =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Lyfte på rumpan :P

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

varit så lat.

18. Hur tillbringade du julen?

Här hemma med hela familjen och Älskling..

19. Blev du kär i år?

Ja ännu mer kär än föraåre =)

20. Hur många one night stands?

inga.

21. Favoritprogram på TV?

true blood, - tv4 fakta

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej. Jag hatar ingen..

23. Bästa boken du läste i år?

Jadu de va en bra fråga, läste nog inte så många. Sista va iaf harry potter, dom är rätt bra. =)

24. Största musikaliska upptäckten?
??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0