Vecka 1..

Ja denna veckan började min praktik.
Praktiserar på vårdcentralen i Borrby. Ska va där i 4 veckor.
Har iaf klarat en vecka nu hehe. Lite jobbigt har varit massa trött när man kommit hem.
Jobbar från 8-17. Men det är rätt kul att vara där.
Har tagit en massa blodprov på folkhehe. allra första gången gick det hur bra som helst
va inte ens nervös haha. Det trodde jag verkligen jag skulle va men det gick bra.
De flesta har gått bra men har ju så klart varit några som man missat på
så min handledare fått ta över. men man lär sig ju.
Jag trivs bra där iaf så det positivt.
Nu är det helg och har igentligen en masa och göra.
Har iaf tvättat upp de mesta av kläderna, så nu har jag strumpor igen :P
Så i morgon får jag ta tag i pluggandet. det måste jag.

Nej sängen nu kanske??
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0